someday i´ll be saturday night.

Michaela säger:
jag fyller år - jag bestämmer. att utnyttja situationen liks.
Apelstav säger:
Ja men precis
Apelstav säger:
Jag har inga protester faktiskt
Michaela säger:
yey
Apelstav säger:
Det är enda dagen om året du får mig dit utan att jag protesterar
Apelstav säger:
och en dag kan du ju ändå få

Staffan

Skicka ett meddelande med vad du önskar dig, och inget löjligt om att du inte önskar dig nåt. Då får du bara nåt du inte vet att du vill ha alternativt nåt du verkligen INTE vill ha :P:P




Andreas säger:
det skall ju inte vara så svårt att lösa :)
vad vill du ha i present?'
michaela.        A girl, she doesn't live by only Rock'n'Roll and brew. säger:
att alla kommer och är glada.  
Andreas säger:
alltså, jag kräktes just.. vad är du? en tävlande i fröken sverige?
michaela.        A girl, she doesn't live by only Rock'n'Roll and brew. säger:
haha
j
a
jag har försökt dölja det länge
Andreas säger:
hahaha
haha.. nu är katten ur påsen.. okej, så du vill ha en skönhetsoperation då?
michaela.        A girl, she doesn't live by only Rock'n'Roll and brew. säger:
de tycker du att jag bhöver?  
Andreas säger:
nej men jag tänkte om du skall bli fröken sverige
eller fan det blev fel
skitsamma.. du får sprit.





Födelsedagsplaner. Det känns bra. Jag har alltid tyckt om mina födelsedagar för att aldrig har jag haft en enda utan att jag har känt mig som den mest älskade människan på jorden. bästis och jag ska vara så snygga att klockorna stannar. caroline ska ta med partyjess. jag önskar att felicia kunde bo i götebog och att malin inte jobbade just då. men annars blir det bra. iår med.

och nu är inget fel med världens finaste jen som kommer med kladdkaka, luktar vanilj som bara hon gör och somnar i min soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0