There is a light that never goes out.

jag orkar faktiskt inte blogga. har ungefär nollkommanollnoll lust att skriva ner hur innehållslöst mitt liv egetligen är för tillfället. jag är bara glad att jag inte har cancer och att min hund fortfarande lever, att de flesta fått leva.
jag har sån enorm tacksamhet för det att det blir till dåligt samvete istället.
Huir som helst har jag varit på äventyr i angered, en myra gjorde mig glad och ikväll var det genrep med ljuda os och det gick crap.

Ellinor tog studenten idag och jag kan faktiskt inte förstå att det var ett helt år sedan det var jag som stod i min vita mössa och pustade ut. aldrig har jag känt mig så upprymd och aldrig så älskad. Hela gymnasiet är mest en dimma numera och ibland kan jag undra om det var så underbart som jag tror mig minnas det. Antagligen var det det och hur som så vet jag att hösten 05 råkade fem personer hamna i samma klass. Fem personer från fem olika platser med fem olika erfarenheter men med ett enda löfte. We will rock you.



Kommentarer
Postat av: felis

alltså michaela. nu gör jag en fuling:



<3



den där bilden gör mig så glad. förresten kommer jag hem snart och då ska vi sitta i ditt kök och ruttna. och sen ska jag lura med dig och en myra på arvika och det kommer att bli fanfreakintastic.

2009-05-30 @ 13:17:44
URL: http://me'
Postat av: ref

herrejävlar. jag blev nog 16 på nytt.

2009-06-09 @ 14:17:54
URL: http://factnotfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0