I'm leaving for a destination I still don't know

Det känns som om jag är på rätt spår fast jag lika väl kan vara påväg käpprätt åt helvete.
Jag vet inte hur det går med lägenheten i kortedala. Det är 80 procents chans att jag inte får den och gör jag det har jag tre dubbla hyror att betala. fast jag vill ju ha den. Jag hoppas att jag läser min historiakurs till hösten och att det flyter på coop. Men jag vet inte.
Destination unknown.  


(hursomhelst är jag tilbaka till ändlösa telefonsamtal, avsluta meningar och prata i mun, det som gjorde mig säker på att jag är en del av en helhet och nu vet jag att allt jag trodde på är sant. Vad som än händer är det vi.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0