same old story

Mina 25 dagar blev 26, jag är 22 dagar in, 4 kvar. same old story. jag har världens bästa mamma, världens bästa pappa, världens bästa syster, världens bästa bästis. jag har världens bästa av varje exemplar. jag stretar vidare, iväntan på världens bästa lönespec. idagarna får jag veta om min syster och jag kan börja bygga världens bästa hem och jag kan ta hem världens bästa hund. jag behöver puls, rus, sex drugs and rock'n roll och coop erbjuder inget av det så jag ska göra fredag till, ja, världens bästa. jag är för trött för mitt eget bästa, vill bara spara känslan.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du glömde att du är världens bästa.

2009-08-24 @ 10:05:06
URL: http://tussilagos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0