think of me.

Jagär missnöd och missnöjd över att jag är missnöjd. Allt jag tänker nu är att om jag bara fick en lägenhet.en dator och en tatuering skulle jag vara nöjd och glad fast jag vet att jag då likt förbannat kommer längta efter något annat. Lampan skulle ha skakat på huvudet, fnyst åt mig att ta mig i kragen  (förihelvete) men jag orkar inte ta åt mig. Jag saknar henne, om man nu kan göra det, fast egentligen saknar jag nog mest er, men, jag tar mig i kragen.
we are passed the point of no return.
Men tack för det jag fick. Tack för turkiskt havsvatten, brownies och andreas mamma.
En dag kanske vi hittar tillbaka, inte till det men till varann för någonstans kommer vi väl alltid vara
bra?
Någonstans slutar vi väl aldrig orka.

(think of me, think of me fondly
when we've said goodbye.
remember me once in a while
please promise me, you'll try.

then you'll find that once again you long
to take you're heart back and be free
if you'll ever find a moment
spare a thought for me.)







Kommentarer
Postat av: REF

MEN VAD TROR DU DÅ? ATT DU SKA FÅ SPINKA TILL DIG ÄNNU MER? DESSUTOM MÅSTE VI JU FIKA NÄSTA VECKA, PYTHAGORAS, OM ALLA SKA FLY LANDET (UTOM JOSEFINE OCH ANDREAS, OCH DE ÄR JU FAKTISKT MINORITET I PV) P.S. OM JAG INTE FÅR FEM VYKORT FRÅN N.Y. SLÅR JAG DIG MED EN FISK P.P.S JA JAG HAR EN BLOGG NU: JAG ÄR DÅLIG

2008-10-08 @ 11:23:19
URL: http://factnotfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0