New York City really has it all!

Det ar valdigt frustrerande att msn inte funkar ordentligt nu nar jag antligen hittat ett bra internetcaf'e.
Igar var jag i china town med en trevlig tyska, som heter Michaela. hoho.
Idag ska vi formodligen fixa kostymer till hallowen-paraden i east village pa fredag och jag ska forsoka fa biljett til;l en rangersmatch. Jag alskar New York och jag kan inte vanta tills therese kommer hit och upplever det med mig.

Caroline: alskade, alskade syster, jag saknar dig sa att det gor ont i hjartat. Sjalvklart ar jag inte arg pa dig, jag har bara inte fatt dina sms!

She just could'nt stay,
Shehad to break away.
\New York City really has it all!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha! Okej! Vilken tur för mig.. Men konstigt att smsen inte kommer fram.. Inte helt okey kanske..

2008-10-30 @ 18:49:17
URL: http://enutter.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag kommer snart och då jäklar.

2008-11-03 @ 21:31:43
URL: http://tussilagos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0