And so are the days of our lives.

Jag älskar att jobba kväll, även om det inskränker något på den sociala fronten. Jag älskar att börja dagen med frukost/lunch och bad. Jag älskar att ha tid att bara gå runt och fixa. Jag älskar att allt bara flyter på på kvällen på jobbet för allt ansträngande är redan gjort under dan. Jag älskar att komma hem och veta att jag kan vara vaken hur länge jag vill för jag behöver inte ställa klockan. Nu ska jag knapra min sista allergitablett, (helt återställt öga, yay) och oroa mig för att Sally haltar. och det är nästan så att jag måste kolla på våra bästa år igen för när Bonnie Lockhart drog kniv mot Maggie Horton och skrek "AKTA DIG, DU VÅLNAD FRÅN DE DÖDAS Ö" så fick jag typ orgasm. Eller så var det när döden kom in på John Blacks sjukhusrum, pekade på honom med sin lie och sa "Du står på tur härnäst". Jag kommer inte ihåg.

(fortfarande 12 dagar kvar.)

Kommentarer
Postat av: felis

jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag önskar att jag kunde se days of our lives.

2008-10-15 @ 10:49:02
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0