En filt hos dig.

Euhm ja.
Tydligen såg jag som nedan inlägg antyder fem Sally när jag kom hem i lördags vilket ganska bra sammanfattar kvällen. Jag vill inte inte ta ut något i förskott men jag tror minsann att en och annan fjäril fladdrar till i magen, jag längtar tills felicia kommer hem och kan mobba mig för min gayness, men, tänker som sagt inte ta ut något i förskott, speciellt som jag i kväll visade att de gamla takterna sitter i. men jag slutade ialla fall inte andas.

"Han trodde verkligen att han hade halva foten inne!"
Andrea tar fotfetish till en helt ny nivå?

Kommentarer
Postat av: felis

mwaahahaa. jag vinner alltid i langden. och jag har hort att det dar med fjarilar ar bra. har du hort nagot om lagenheten forresten?

2008-11-25 @ 12:45:38
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0