Jag är fortfarande skeptisk men jag tänker att det blir bättre.


Har varit dålig på att skriva. Jag är sämst, jag vet.
Här följer hursom en liten uppdatering.

Valborg blev seger, trots att alla utom fröken jagbangaraldrigandrea uteblev
och trots att jag gjorde av med way för mycket pengar.

Första Maj blev ingen demonstration på grund av audition med ljuda os
plus fixa med balklänningen med Ida.
Ny roll och klänningen förmodligen färdig över helgen = seger.

Igår kollade jag på der untergang och där dödade de Hitlers hund med en giftkapsel och jag blir mer och mer övertygad om att det är det Sally tror att jag försöker göra med henne när jag ska ge henne hennes antibiotika. Hon blir mer och mer motvillig för varje gång. det är mycket skumt det hela.

Fö. sa Hitler till Magda Goebbels att hon var den främsta modern i Tyskland.
Dagen efter tog hon livet av sina barn eftersom det inte finns en framtid utan nationalsocialsism.
a.v.k i film och litt. är sjukt intressant men ärligt talat orkar jag inte med att gå runt och bli rädd för människor som dog för över 60 år sedan.
Mitt förakt för människor i allmänhet tilltar allt mer.

Fan. Jag lovade mig själv att jag inte skulle bli bitter.


Nu: Våra bästa år-maraton och chokladmousse. (har jag nämt att jag älskar att ha en lillasyster som går hotell och resturang?)

Kommentarer
Postat av: felicia

yayness för klänning och sånt. min mor sitter just nu och syr. it's all very exciting. vad är det för roll nu?

2008-05-02 @ 22:39:34
URL: http://metromani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0