Utkast: Jag är ...

Jag är sämst på att skriva, jag vet.

De senaste dagarna har jag planerat spex till efterfesten med vlo, jobbat, dansat på brännö brygga, haft vinpicknick i slottskogen, varit på ett studentutspring, sett Navid och gudarna (samt hysteriskt pinsam morsa, men lets not even go there, det är inte jag som är hennes dotter så jag behöver inte skämmas) sen en runda på rockbaren, vilket var helt okej med mig.
Mitt högra ben, från tårna till knät är numera fullkomligt bortdövat av smärta och jag har 13 timmar på mig att få det att fungera igen, success. Den vänstra foten börjar gnälla över att få ta all vikt så jag är inte mest nöjd. Just det, när jag kom hem nyss var Frasse halt, så det blir väl en sväng till veterinären imorgon.
Uppdatering följer, kanske, men inte troligtvis.

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0