En valpropaganda lika billig som reklam

Idag är en mycket speciell dag.
Idag lägger jag, utan dåligt samvete, 449 kronor på mig själv
utan att tänka igenom det i flera veckor innan
utan att egentligen behöva det
449 kr.
ha. ha.

Idag är en speciell dag för min bror också
Min kontrollerade, välklädde och korrekte 31-årige arbetsnarkoman till bror
går idag ut och demonstrerar
jag upprepear för er som känner min bror
han går idag ut och demonstrerar
Han är på inget sätt ointresserad av politik
men att han går ut och demonstrerar
är stort.

Så idag gäller det (förmodligen)
FRA
inte FRA
Jag hinner inte med en argumentation
att det är ett uppenbart brott mot grundlagen borde räcka

Hur som kan vi finna tröst i att vi idag också är 823 dagar närmare maktskifte.

Nu ska jag ner till stan, första dan på jobbet.
Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0