Det där va bra dar (och galna nätter)

Ronzas student idag
sista för iår, sista för studentåret liks
tårta och champange
och gänget från högstadiet samlade
ingenting av det vi gått igenom tillsammans
och de vägar vi tagit sen dess
hindrade att allt för en stund kändes precis som förut
jag tyckte om dom dagarna.

Idag var en nice föreställning.
Jävligt nice.
och imorgon blir det röj som aldrig förr.
nu jävlar.
varje föreställning jag spelat
varje efterfest jag festat
fanns i luften idag
jag tyckte om dom dagarna

fö nådde jag mitt mål och hamnade över 15 i snitt
och med mina mått mätt
och fast jag kanske inte borde
känner jag mig som en vinnare

fy fan vad underbart det här året var
fy fan vad bra det kommer bli
fy fan vad härligt det är att känna så
jag tyckte om dom dagarna.

Jag är så jävla bortskämd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0