One more dance

Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag är så urbotajävla dum att jag flyttar hemifrån fast jag inga pengar har. well, well I'll be fine. Jag klarar mig alltid. Jag ska bara ragga upp ett köksbord som vill flytta in med mig, rensa ut alla jävla papper och krimskrams ur mitt kommunistrum och hoppas på allt det där som jag behöver fast jag inte vet det än dyker upp under granen liks, and then I'm good to go. Sen är det ju faktiskt urbotajävla dumt att åka iväg till Prag i maj och skuldsätta sig till sina föräldrar innan man ens är ute ur huset, men jag tänker att skitsamma, om några månader är jag skuldfri igen, på väg till gator jag inte gått på än och med ett eget hem att återvända till.
Jag gör som jag vill.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

2008-12-11 @ 17:10:41
Postat av: Jennifer

Till att börja med vill jag ursäkta förra inlägget.. Olycka..

Sen jag har ett köksbord.. Kanske inte som gåva men lån på obestämmd tid.. ^^ Det jag hade i VBG.. Svart ovalt.. Med silverfärgade böjda ben.. ^^ Puss

2008-12-11 @ 17:13:04
URL: http://galencaliel.blogg.se/
Postat av: Jennifer

+ 4 stolar.. Oj vad jag bablar i din blogg.. Ska nog babla i min istället :P

2008-12-11 @ 17:19:20
URL: http://galencaliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0