and we'll laugh and dance

Dagen skulle spenderas under täcket, med avstängd telefon, onödig sömn och dags tv. Men Jen ringde och det var spotant och välbehövligt, varm choklad med marshmallows, en fin present och catch up.

"Jag vill egentligen ha en subwaymacka men jag har faktiskt spenderat för mycket pengar idag, det är farligt att ha pengar på kontot OH MY GOD den boken vill jag ha" och två sekunder senare står hon och viftar med kortet i kassan på pocket shop.

och imorgon skulle jag städa, faktiskt, på riktigt, diska och skura golv och sortera min garderob. Men ett barn blev sjukt och morgondagen bli jobb 8.45-18.00 och kvällen lovar syster, varma mackor och komedi i min stökiga, men trivsamma.


jag städar på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0