fighter

15 dagar in, 10 kvar. jag lever på koffeintabletter, cola, enportionsrätter och cigg. och ilska. gamla sår rivs upp och jag är inte säker på att jag är förstådd. jag ifrågasätter det mesta i mitt liv, mmen jag tänker att jag kommer ur det här perspektiv rikare. jag vet i allafall att det inte r jag som är den psykotiska bitchen men jag är inte säker på att det räcker.
vi fick inte lgenheten i tuve men det gör inte jättemycket för vi fick erbjudande på en annan i samma område i fredags. det rullar på. och jag var på sejdeln en lönefredag med två veckors alkoholabstines i blodet och betällde in en cola. jag har visst karaktär.

ps. jag tänker gå igom hela den här hösten utan att bjuda en enda människa på en enda öl ha ha ha.ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0