New York's so much colder than i thought (and I miss you, I miss you.)

Jag sitter pa varldens langsammaste dator pa residenset, har varit online i kanske tjugo minuter och lyckats rora upp tretusen kanslor.
Frasse ar tydligen borta nu och det kanns val inte helt bra kanske men jag tanker pa alla vara fina stunder och pa att han nu kommit hem till satan. 
pa ett satt langtar jag till hem till sally, till rockbaren, till coop och till 600>an (okej dar ljog jag)
pa ett satt ar jag radd for att tiden har gatt sa snabbt, for att saga hej da till tysken och for att sitta pa ett plan nio timmar.
jag ar lite vilsen ikvall men det ar okej for imorgon kommer therese hit och vi ska gora N.Y.
Nu ska jag gora en plan for min ekonomi och for de resterande dagarna, dricka varma koppen och kolla pa NCIS.

Kommentarer
Postat av: andrea

i kind of miss u, men hey, snart är du hemma igen och vi kan åka vår älskade 600 host, host

2008-11-07 @ 08:06:13
URL: http://bubbelspray.blogg.se/
Postat av: ref

jag fick just ett sting i hjartat av att lasa om frasses bortgang. Han var sa mycket en del av alla lodosekvallar, middag och fest. jag ar tragiskt nostalgisk men nar vi kommer hem sa far vi ta en helg i lodose, ata en middag i alla fall och mobba andreas for hans mamma. aven om jag kanske inte riktigt insett det forrens nu sa saknar jag dig. en fika ar direkt nodvandig i december. hoppas du har mest roligt i ny, och dricker vidrigt mycket ol. vi kampar har borta iaf.

2008-11-12 @ 03:55:30
URL: http://factnotfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0