Santa baby.

och så blev det dan före dan och lusten vill fortfarande inte infinna sig. Bristen på julstämning gör mig ganska frustrerad för i år har tamigfan inget blivit gjort. Inte fan har jag stoppat nejlikor i apelsiner, bakat pepparkakor, varit med och klätt granen, tagit fram mina tomtar, gått på jul på liseberg. Halvt oengagerat har jag handlat julklappar. Jag är inte ett dugg nyfiken på vad jag själv ska få. Kanske är det bristen på skola eller så är jag bara jävligt vuxen. Zaga är sjuk och Xander är livrädd för att tomten inte ska hitta honom om han inte är hos mormor.   
och på tal om  vuxen ska jag sluta festa. En öl eller två då och då, men inte fyra gånger i veckan och inte för femhundra spänn. Lite deprimerande men jag måste lägga om mina prioriteringar om jag ska ta mig till prag. Funderar på att ta körkort utan att berätta för mina föräldrar bara för skojs skull. Vi får vl se hur det blir med det. På ett sätt känns det som om jag är så förknippad med öl att jag måste få vara något annat ett tag nu. Jag har blivit någon som jobbar och dricker öl och inget annat och jag önskar att man kunde se nåt mer än det. Men ja jo, hursomhelst ska jag isolera mig i kungälv i vår, jag lär vara tillbaka på ölhaken i juli. Til then. *  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0