Happy times.

Okej, lägenhetsvisiten blev uppskjuten tills idag och idag tills imorgon, så jag är lite irriterad, men jaja. Jag har inte så väldans bråttom. Bara lite. Funderar på att verkligen bara gå och boka tid för tatuieringen nu, men det känns lite dumt, är ju egentligen pengar som jag inte har. Men som jag har längtat och längtat. Känns lite som att jag måste göra det, för mig och min skull och allt det där. och jag vet att jag pratar om kapstaden och dublin men mest vill jag nog fanimej till prag. och medeltidsveckan i sommar. Jag vet inte var nånstans en hemifrånflytt får plats bland det där men - Hakuna Matata.
Nu ska jag slira runt mot lödöse museum mot smygrökning med världens mest, ja ni vet, älskvärda. och neurotiska. På ett sätt, mitt i all misär som präglar mina dagar nu, kan jag inte låta bli att vilja hoppa och applådera som den ukrainska hemhjälpen Magda i SATC och utbrista Happy times!
Fast det är inte sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0