dialog mellan vänner en natt

Ge aldrig ut lösenord eller kreditkortsnummer i en konversation med snabbmeddelanden.

Apelstav säger:
Godkväll kamrat
Apelstav säger:
Hur står det till?
Michaela säger:
rockbaren
Michaela säger:
sambucca
Apelstav säger:
Fan
Michaela säger:
bailes
Apelstav säger:
Jag som var påväg in dit förut
Michaela säger:
men va?
Michaela säger:
nog
Apelstav säger:
Ja, jag hamnade på Dancing Dingo istället för att en klasskamrat var där
Michaela säger:
caroline va där inan
Apelstav säger:
Sedan har jag fått reda på att både du och Anders var på RB
Apelstav säger:
När gick hon?
Michaela säger:
vid två
Apelstav säger:
men jag kom dit vid 1
Apelstav säger:
eller nej. Halv två.
Michaela säger:
hon gck vid kvar i kanske
Michaela säger:
kvart
Apelstav säger:
Fast vi borde ju varit där samtidigt då faktiskt
Apelstav säger:
Märkligt
Michaela säger:
vad i allwin dzr
Michaela säger:
nej
Apelstav säger:
Men precis. Vad i allwin dzr
Michaela säger:
det är inte bara mitt tagent birf
Michaela säger:
jag är beredd att ta på mif gel av skulden
Apelstav säger:
*KlappaÄ
Apelstav säger:
Jag är inte riktigt på topp heller uppenbarligen
Michaela säger:
ja
Michaela säger:
graet
Michaela säger:
vi gör rb imorn
Michaela säger:
mkom eller va i en låda
Apelstav säger:
Inte var en låda?
Apelstav säger:
Jag skall till Diamond Dogs imorgon
Michaela säger:
dom har stängt
Michaela säger:
konkurs
Apelstav säger:
men min vän har spelning där imorgon?
Michaela säger:
det är ett ecken från gud
Michaela säger:
den allsmäktige
Apelstav säger:
Allsmäktighet är en paradox se teodiceproblemet och utveckling.
Michaela säger:
om gud inns varför on?
Michaela säger:
ONT
Michaela säger:
därför att gud är en lurg jäel som vill att vi ska kmpa
Apelstav säger:
Nja, snarare om Gud är allsmäktig så varför finns ondska. Svaret är den fria viljan, vilket i sig möjliggör för ondska att existera utanför Gud därav paradoxen. Sedan så finns en mer praktisk paradox i allsmäktighet. Kan Gud skapa en sten som är för tung för honom att lyfta?
Michaela säger:
nej
Michaela säger:
gud släpper på tyglarna
Michaela säger:
han låter oss leva rövare
Michaela säger:
men om han esdnae
Michaela säger:
ledsnar
Apelstav säger:
Vad händer om han esdnae?
Michaela säger:
kan han vifta på fingret ocj göra all bra
Michaela säger:
vi är alla guds prvata sociala expriment
Michaela säger:
han håler oss
Michaela säger:
¨
Michaela säger:
hab vet
Apelstav säger:
Du är hemskt söt när du är full.
Michaela säger:
han är nyfiken och vil se bart vi ska
Apelstav säger:
Nästan som en anka
Michaela säger:
jag är alltid söt
Apelstav säger:
Nej. Jag har burit hem dig. Du är inte alltid söt.
Michaela säger:
hahaha
Michaela säger:
jag diskutetrad det hela med tjnerese
Michaela säger:
vi pratade om vadkar
Michaela säger:
om man låte en mnniska städa UNDER ENS BADKAR
Michaela säger:
OJ
Michaela säger:
åtgärdat
Michaela säger:

Michaela säger:
r människan en sann vän
Michaela säger:
man blotar vad som fnns under nes bakar
Michaela säger:
och då har man en vän
Apelstav säger:
Vem skulle någonsin få för sig att städa under en annans badkar?
Michaela säger:
EN VÄN
Apelstav säger:
Då har jag inga vänner. Eller snarare så är jag inte vän till någon
Michaela säger:
sant
Michaela säger:
men s ar du inget badkar heller
Apelstav säger:
Jo, det har jag
Michaela säger:
fan
Apelstav säger:
Jag badar i det ett par gånger i veckan
Apelstav säger:
Det är bara det att jag inte är vän till någon som sag
Apelstav säger:
t
Michaela säger:
vad i helvete
Michaela säger:
du får skaffa dig några
Michaela säger:
på google
Michaela säger:
eller comviq
Apelstav säger:
Nej, usch. Jag klarar mig så hemskt bra ändå
Apelstav säger:
Kanske därför jag tvingas leva i celibat dock. Ny raggningsreplik "Hej, vill du att jag skall städa under ditt badkar? *Blink blink*
Apelstav säger:
"
Michaela säger:
du
Michaela säger:
denna dag
Michaela säger:
kom en man til mid
Michaela säger:
och sa
Michaela säger:
jag vill slika din itta hella naten
Michaela säger:
jag avböjde
Michaela säger:
artigt men bestämt
Apelstav säger:
Uppenbarligen. Jag tror att han överdrev. Det hade varit hemskt påfrestande. Tungan är ju en muskel trots allt
Michaela säger:
ja och jag vill ju ihte han ska få träningsvärk
Apelstav säger:
men precis. Så det var ju för hans egen skull du avböjde
Apelstav säger:
och kanske lite för osmakligheten
Michaela säger:
jag har fått nog av osamklighet de senaste dagrna
Michaela säger:
jag måste sova nu
Michaela säger:
sallt kommer vilja ha mat om fyr timar
Michaela säger:
ja msåt vila innan
Michaela säger:
plus att caroline har sex vägg i vägg så jag vill helst gå tilmitt rum nu
Michaela säger:
adjken adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0