come give me love

Jag och bästis på Java, ett kort man kan ta fram ibland och mysa åt, bli påfylld så att man orkar lite till. Budgetfika, torr kaka och schillerska överallt, men det är okej. så länge du är med mig.

Lyckohjulet är för jävla roligt.
Kategori: mat med måtta.
_ATT_N OCH BRÖD
"Nej jag får snurra en gång till. Jag har INGEN ANING."

Amy Diamond är lika bra.
Kategori: Progg
STAT_N _ _ _ KAPITAL_T
"Varför känns det som om alla i rummet vet vad det är utom jag?"

Fast bäst är programledarnas vitsighet då en av deltagarna är med i kyrkan.
"K som i kristen"
"M som i Moses"
"B som i bibeln.. eller belsebub!"

"Nej men du är kristen och det är ju trevligt. för dig"

Det här slår snart våra bästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0