I surrender.

jävla crapdag. jag gillar inte coop just nu men jag sticker inte för att det blåser. mitt internet är sönder för femtielfte gången men den här gången gav de mig ialla fall ett lånemodem. jag är förbannad, igen och jag gillar inte kritik  blottat på nätet, inlindad i interna meningar. direkt adreserat, jag tar inte det idag. jag gjorde mitt jävla bästa och jag är ledsen om det inte räckte till. jag ger upp.
jag kan tyvärr inte hjälpa att alla människor bestämde sig för att fucka upp sina liv samtidigt jag kan tyvärr inte hjälpa att alla sliter mig åt varsitt håll. så mitt tafatta försök att kombinera brutala mängder jobb och jourhavande psykologi misslyckades och jag står kvar med anklagande blickar och vetskapen att jag inte gjorde tillräckligt för någon. ursäkta mig så jävla mycket. ring bris eller kyrkan eller allt annat de gör reklam för på spårvagnarna nästa gång. som sagt, jag ger upp.
jag vill bara desperat att den här veckan ska ta slut, till söndag, och liseberg med xander och zaga och Caroline och det är väl sant som de säger, vill man ha äkta kärlek får man vända sig till familjen eller sig själv.
men nyår lovar en annan stad med hon som fatiskt älskar mig, vad än, när än.
och jag har röda skor, klackar  och rosett. de är snyggare än dina.
dag 25 avklarad, en jävla dag kvar och då jävlar blir det ben & jerrys.

Kommentarer
Postat av: "Familjen"

J A G Ä L S K A R D I G !

2009-08-27 @ 14:46:10
URL: http://lovecarro.blogg.se/
Postat av: Therese

JAG MED. Och alla andra kan dö. Imorgon då jävlar.

2009-08-27 @ 19:33:45
URL: http://tussilagos.blogg.se/
Postat av: felis

j a g m e d. ät glass, spinkis, och ring mig när du har hämtat dig från allt.

2009-08-28 @ 13:08:01
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0