Hemma igen.

Jag är hemma igen. Förutom en visit på Coop för att återställa min ekonomi och en på rockbaren för att omkullkasta den har jag sovit. Min väska står oupppackad i mitt rum, jag försöker ampassa mig till å,ä och ö på tagentbordet, till kronor och tidsskillnaden. Jag tänker fortfarande på engelska. Just nu försöker jag bara förstå att New York har hänt. Jag längtar tillbaka, även om det är skönt att vara hemma igen.

p.s jag står först i kön till ett andrahanskontrakt på en etta vid chapmans torg. Hon som ska hyra ut envisas med att ha tillträde till lägenhetren en helg i månaden, vilket faktiskt inte känns helt okej, men om hon ändrar sig flyttar jag 15:e januari. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0