You say you want a revolution.


och återigen har en hörnsten i min uppfostran och grunden till mina värderingar
ifrågasatts på grund av mitt val att inte vara vegetarian.

Jag har aldrig förespråkat djurplågeri för min rätt att äta kött
det är skillnad mellan djurplågeri och the circle of life

Jag är så trött på människor.

You say you want a revolution
well you know
we all want to change the world
You tell me that it's evolution
well you know
we all want to change the world

you say you got a real solution
well you know
we'd all like to see the plan
and ask  me for a contribution
well you know
we're doing what we can


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

*skrattar* va härligt (om:
vid ljuda os)

2008-05-03 @ 14:59:35
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0