Så vill jag bli.

- Ja det är Martin.
- Hej din tjej.
- Nejmen. Är det älsklingsdottern som ringer?
- Ja. Jag skulle bara meddela att Rangers möter Islanders 4:e November.
- Dom gör det va?
- Ja. Alltså. Ingen hint eller så. Jag bara säger att de gör det. Minsann.
- Ingen hint alltså?
- Nejdå. Det betyder inte alls sälj bilen och kom till New York och gå på hockey med mig.
- Nej, det trodde jag inte heller.
- Vad bra.
- Okej. Tack för tipset.
- Varsågooooood.
- Vi ses i eftermiddag. Nu längtar jag efter dig Michaela.

Det har gått fyra veckor sedan jag träffade min far nu, undantag 10 minuter när de kom och hämtade Sallys mat för att köra den till Jennie för två veckor sedan. (stor hund = mycket mat)

Jag längtar efter dig också pappa.

Kommentarer
Postat av: Caroline den äldre

Ja, honom kan man sakna utan att ens tänka på det. Det gör jag!

2008-08-12 @ 01:16:38
URL: http://enutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0