Someday never comes.

Idag var det marknadsföringsmöte
och det känns faktiskt skönt att engagera sig i något igen
även om det finns massa andra saker
som det faktiskt är av största vikt att jag engagerar mig i
och jag för tillfället skiter i det,
(för tillfället säger jag, skämt egentligen, men du vet ju hur jag brukar låta)
så engagerar jag mig faktiskt i nåt.
seger.


"Jo alltså det är klart att jag får en del kommentarer sådär, jävla bög och sånt,
men då tänker jag bara på att de människorna bara är lägre stående varelser
och att de redan har blivit straffade genom att vara så totalt jävla pantade."
- Motorboy

first thing I remember was asking papa why
for there where many things I didn't know
and daddy always smiled, took me by the hand
sayin' someday you'll understand

Well, I'm here to tell you now each and every mothers son
You better learn it fast; you better learn it young,
cause, someday never comes.

Kommentarer
Postat av: felicia

världens bästa jävla citat.

2008-04-24 @ 07:48:47
URL: http://metromani.blogg.se
Postat av: Sofia

Så det här är alltså the famous blogg ;)

2008-04-26 @ 19:26:46
URL: http://traktir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0