Aint no mountain high, aint no walley low, aint no river wide enough

Idag hade jag och therese en skypedejt men eftersom min pappa, trots att jag påmint honom sju gånger sen i lördags och trots att jag ringde i morse och påminde honom igen (påminde som i: det är viktigt, glöm den inte, lägg fram den NU så att du inte glömmer av den, det är viktigt) faktiskt lyckades glömma headsetfanskapet på jobbet.
Jag blev så arg att jag råkade ha sönder en persienn.
Jag är fortfarande jävligt arg faktiskt.


image5


Men vi är mer än avstånd.
Vi är för alltid.

Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: felicia

den här bilden är så bäst.

2008-04-22 @ 00:50:55
URL: http://metromani.blogg.se
Postat av: andrea

soet bild

2008-04-22 @ 10:28:39
URL: http://bubbelspray.blogg.se
Postat av: Therese

URSAKTA MIG??! Vad ar detta for bild??!?! Jag protesterar och dor pa samma gang. Men jag kommer hem om typ 28 dagar. Det ar i princip ingenting.. Ohm..

Jag saknar dig med. Sluta att inte hanga pa internet nar jag gor det!

Alskar dig.

2008-04-30 @ 19:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0